گرماتاب صنعتی

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

گرماتاب صنعتی

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد


جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶
🌍www.garmasun.com

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

سیستم گرمایش گلخانه یا هیتر(بخاری گلخانه- هیتر گرمایش گلخانه - گرمایش تابشی گلخانه) تجهیزی برای تولید گرما می باشد که جهت افزایش دمای مکان هایی همچون گلخانه، مرغداری، دامداری، سالن های تولید و پرورش قارچ و سالن های باز مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت گرماسان به عنوان تامین کننده هیتر تابشی گازی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سیستم گرمایش گلخانه 

یکی از مهم ترین مباحث در تولید محصولات کشاورزی، تولید خارج از فصل می باشد. از دلایل اصلی رواج بیش از پیش گلخانه ها (گلخانه فلفل،گلخانه خیار) در جهان نیز قابلیت کنترل شرایط اقلیمی در فصول مختلف سال است. در گلخانه ها (گلخانه خیار،گلخانه گوجه،گلخانه رز) می توان دما، رطوبت، میزان تشعشعات نور خورشید، مقادیر اکسیژن و گازهای موثر مانند co2 را به نحو مطلوبی کنترل کرد به گونه ای که بتوان در بهترین زمان ممکن از نظر تقاضای محصول و قیمت آن در بازار مصرف، تولید را انجام داد. سیستم های گرمایشی در گلخانه ها از بیشترین تأثیرات در این مهم برخوردار هستند.

از دیگر مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی در گلخانه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  از بیماری های قارچی گیاهان به علت حذف رطوبت جلوگیری می شود
  • کنترل اتوماتیک دمای گلخانه فراهم می شود.
  • فضای داخلی سالن گلخانه اشغال نمی شود.
  • دی اکسید کربن در هوای گلخانه تزریق می شود.
  • منطقه بندی دمایی در سالن بوجود می آید.
  • مصرف گاز و برق کاهش می یابد.
  • فشار منفی داخل سالن بر گرمایش تاثیر ندارد.

 

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

www.garmasun.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی